lista

FAKTA

Smeknamn:
Bara Kim eller Kimwoe tyvärr.
Födelsedag: 10 september
Bor: Enskededalen och Hemfosa
Arbete: "arbetslös"

FAVORIT...

Färg:
Rosa, svart, lila, vit, blå. Har många, för många.
Plats: Koh Samui
Drog: Vaseline
Fordon: Bil typ. haha.
Film: P.s i love you, stomp the yard, step up 1&2. plus många många fler.
Djur: Mina.
Affär: Väldigt många. Kläder.
Serie: Gossip girl och DH.
Café: hmm, fikar alltid på olika ställen.
Skor: Högklackat ut tvekan.

BRUKAR DU...

Titta på dig själv i spegeln:
Jaa, alltid när jag går förbi en spegel så stannar jag upp. nästan iallafall.
Gnälla: nja.
Skrika: När jag är sur.
Sova: nej aldrig. ironisk.
Drömma mardrömmar: ja.
Försöka vara annorlunda: Nej.
Klä dig i svart: Ja det blir ofta något svart klädesplagg.
Hata folk: finns några jag verkligen hatar.
Lita på folk: nej.

NÄR...

Åt du senast:
Kommer inte ihåg.
Läste du en bok senast: Några månader sen.
Var du på konsert senast: Om man inte räknar med Rix fm, så var det Chris Brown.
Köpte du något senast: Igår.
Kysste du någon senast: Fredags..
Svor du senast: några timmar sen.
Sjöng du senast: igår.
Klagade du senast: vet inte.
Är det sommar: Ja. Men snart slut:(

VEM...

Saknar du:
-
Rörde dig sist: Vet inte.
Kysste dig sist: -
Gjorde dig riktigt glad senast: Anso.
Fick du sms från senast: Markus

HAR DU...

För många vänner:
Man får aldrig för många.
Tvångstankar: ibland.
Någon annan psykisk sjukdom: tror jag inte.
Färgat håret: Ja, allt för många gånger.
Brutit några ben: Armbågen
Några piercings: navel och öron.
Egen dator: Ja
Gjort bort dig rejält: Ja
Bra självförtroende: till och från.
Kysst någon: Ja.
Sagt jag älskar dig till någon idag: Ja, till Anso.
Varit kär: Ja.
Blivit kär i någon på nätet: Nej
Dumpat någon: Ja
Blivit dumpad: Ja
Velat vara otrogen: Nej

HUR....

Går du:
snyggt.
Fördriver du tiden: Tv, datorn.
Mycket pengar har du: några hundra. haha.
Tjänar du pengar: nej.
Ofta diskar du: ibland.
Ofta städar du: ibland.
Ofta träffar du din familj: bor hemma.
Mycket äter du: Lagom.


ÄR DU..

Förstående:
Ja
Öppensinnad: Ja
Arrogant: njaej
Osäker: ibland.
Blyg: nej.
Smart: Mycket smartare än vad folk tror.
Sentimental: senti vadå?
Pratglad: JA!


Kommentarer
Postat av: Nathalie

Jag måste bara säga att du är jättesöt! :D Fin blogg med.

2009-08-06 @ 23:33:06
URL: http://hotissue.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0