morning

Godmorgon.
Vaknade på ett riktigt konstigt sätt imorse.
I min drömm så ringde klockan, jag gick upp och sminka mig osv som vanligt. Sen blev jag ju jätte förvånad när klockan ringde och jag vaknade ännu en gång men den gången på riktigt. haha lite skumt faktiskt och jag förstod inte riktigt vad som hade hänt. Men nu är jag uppe iallafall, på riktigt tror jag. Ska gå till tåget om ungefär en kvart. Börjar vid 1, men först så ska jag luncha med tjejerna. Får se vad det blir för gott idag.

Vet inte riktigt vad som händer ikväll, det beror nog lite på hur jag mår med tanke på hur dåligt jag mådde igår efter skolan. Men kanske åker till Anso eftersom det kommer lite folk dit ikväll.
juste, läs det här inlägget i Ansos blogg http://ansfii.blogg.se/2009/august/mar-skit-daligt.html#comment hur gulligt är inte det?
Ringde henne när jag hade läst det och sade att hon inte behöver vara rädd för att förlora mig.
Men om hon ändå är det så tycker jag att hon ska lyssna på Westlife-swear it again, du måste lyssna på den Anso!

Ska fixa det sista nu. Kameran hänger med till skolan, och den skriker av glädje. hihi.

Kommentarer
Postat av: Anonym

de går att uppdatera haha :D vill läsa din bloggg

2009-08-30 @ 09:15:19
Postat av: Nicole

Superfin blogg! Gillar den verkligen! :)

Ska vi följas åt på bloglovin? :)

2009-08-30 @ 22:11:35
URL: http://waattos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0