Nyfikna?

Jag antar att ni är ganska nyfikna på hur min första skoldag var?;)
Den var toppen. Började 8 och slutade 11.
Bekantade mig med två tjejer som jag sedan åt sushi lunch med. Förövrigt verkar min klass bra. Vi är 28 tjejer och 3 killar tror jag. sjukt många, men det funkar nog.
På måndag börjar jag kvart i 1 och slutar vid 5. Har halvdagar varje dag vilket är riktigt skönt.

Igår kväll var jag med Alice, vi hade det verkligen superkul. Det började i Västerhaninge där vi träffade lite människor. Sedan åkte jag och Alice till Jordbro på lite fest. Där var alla jättetrevliga!
Vi åkte hem med sista tåget som går vid två :)

Nu: Sitter hemma hos Alice. Ska börja fixa mig när hon har kommit ut från duschen. Sedan åker vi till någon i västerhaninge där bland annat några från vår gamla klass är!
ÅÅÅÅH nu kom Chris Brown på radiooon, freeeze!

Igår:



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0