Trött

Efter mer eller mindre en vecka med party, så är jag trött. Orkade inte göra något ikväll.
Vad jag inte visste var vell att jag skulle hamna hemma helt ensam, men aldeles för mycket tankar som snurrar runt där uppe i bollen.

Ni ska få bilder från Rättvik, orkar ni inte vänta så har Anso lagt ut bilderna jag har lagt ut på facebook på sin blogg. http://Ansfii.blogg.se/ .
Jag måste dock göra er besvikna, finns knappt en enda party bild eftersom jag inte orkade bära runt på en väska med min stora kamera i på dansgolvet som jag och Anso plus ett par till ägde sönder, hihi :)
Mina fötter är totalt förstörda, skavsår, blåsor, uppsvällda osv. Men jag skiteri, har levt på högklackat varje kväll och det vare fan värt! Mina fötter lagas!

Men usch vad jag hatar att vara hemma ensam, tycker det är jätte läskigt och är helst vaken tills det blir ljust ute, haha..

Men ja, för mycket tankar.. underbara? jag vet inte riktigt. jodå, eller? haha...

Såhär går lilla trötta jag runt idag iallafall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0