yesterday

Hej darlings.
Kom hem från Alice för drygt 1 timma sedan. Sitter nu hemma och mår halvdant, är väldigt trött. Men Amerikanska pannkakor hos Alice imorse räddade min morgon, haha.

Igår så drog vi ju på lite party i Västerhaninge där bland annat min älsklings Linn var. Jag mådde tyvärr jätte dåligt, så vi valde att åka därifrån väldigt tidigt. Men påväg hem så fick jag tillbaka partyhumöret och vi åkte på fest i Haninge, men den är var inte rolig alls, så vi stanna bara 20 minuter.. Därefter åkte vi hemåt igen, men vi såg Ludvig och några till i västerhaninge, så vi valde att hoppa av där och prata med dem en liten stund. Men inget speciellt hände där heller, så vi åkte hem och åt, sen la vi oss :).
Inte så lyckad kväll, men jag träffade iallafall trevligt folk :)

I väntan på bussen. Jag och Tonyyyyyyyyyyyyyyyyyy


Kommentarer
Postat av: Linn

Baby det var så härligt att träffa dig. Känns alltid lika bra. Duvet att jag finns här, twentyfour seven <3

2009-08-23 @ 23:25:23
URL: http://linnnolivia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0