9 år..

Först måste jag bara berätta hur jävla ledsen jag är. Chris riskerar nio år i fängelse. Men han har samma advokat som Michael jackson hade när han mistänktes ha våldtagit barn, och han lyckades ju blir frikänd. Så förhoppningsvis blir Chris också det. Om han inte blir det, vet jag fan inte vad jag ska ta mig till..
Och nej, han slutar inte vara min största idol pga av det här, jag är fortfarande in love with him..

Kommer inte kunna blogga mycket idag eftersom att jag har prov imorgon i atomfysik. Så mina ögon riktas mot fysikboken idag tråkigt nog.
Något mer inlägg kommer ni få iallafall :)

Föresten, när jag har gått ut gymnasiet så sticker jag förmodligen till Usa ett tag, och jag längtar!

Kommentarer
Postat av: -

Men gud om han är misshandlat sin flickvän ska han ju få fängelse!

2009-02-11 @ 15:17:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0