Dräkthistoria

Har ni haft en bra dag?:)
Min dag har varit bra, engelska provet kändes väldigt bra faktiskt, tjihu.
Sedan har världens bästa lärare Lasse även pratat med min spanska lärare och lyckats skjuta upp mitt spanska prov som jag egentligen skulle ha gjort för 1 vecka sedan, tills efter sportlovet.

Har dock blivit mer känslig för ljus, pga hjärnhinnesinflammationen. Så jag kan knappt sitta inne i klassrummen i våran skola då dom alltid är så fruktansvärt ljusa. Och när jag går ut blir jag heeelt bländad.

Men nu är jag hos pappa. Sen jag kom hem så har jag suttit och skrivit en uppsats om Dolce&Gabbana, den blev okej. Nu har jag och far ätit och druckit kaffe.

Ska komma i säng senast 9 ikväll, och kanske läsa till 10, härligt!
Jag har blivit en riktig läsnörd, and i love it.


Kommentarer
Postat av: Olivia

Det är väldigt lätt att bli en läsnörd av dom där böckerna! dom är så himla bra, men tycker du gör ett misstag som inte läser ettan, den och fyran är definitivt bäst! :)

2009-02-19 @ 14:49:04
URL: http://stripmymind.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0