News

Skit kallt här hemma hos mig!
Jag är helt utmattad.. Provet gick inte så värst bra eftersom att huvudvärken slog till, och blockerade hela min hjärna.. Men min lärare förstod så jag får göra om det litr bättre när jag orkar.
Skönt att imorgon så ska jag äntligen till neurologen och undersökas. Hoppas det inte är någon fara, som jag har oroat mig för aldeles för mycket.. Så imorgon blir det inte någon skola för mig eftersom vi inte vet riktigt hur länge vi kommer vara hos neurologen.

Annars var skoldagen okej. Vi gick till Melon på lunchrasten och lyssnade på musik.
Sedan sista lektionen hade vi musik och det går inte bra för min grupp, det låter kasst, helt hemskt verkligen. Men det kanske var för att vi flamsade så jädrans mycket..
dagens:


Jag håller koll förfullt på nyheterna om Chris Brown. Har inte kommit så mycket nytt. Eller Rihanna ska ha blivit svartsjuk när hon tyckte att Chris "flirtade" med Leona Lewis, och det lär ha startat bråket. Rihanna slängde ut Chris's bilnycklar ut fönstret och då blev Chris dunderarg och attackerade henne när han inte hittade nycklarna. Det sägs även att han hotade att döda henne och att han tog stryptag på Ri Ri så att hon tuppade av. När hon vakna så var Chris borta.
Rihanna säger att hon ska göra allt för att få honom dömd och hon hjälper polisen. Kanye west har även sagt samma, att han ska göra allt för att få Chris dömd, han påstår att Rihanna är som en lillasyster för honom. Jag tror däremot att det handlar om lite mer än att hon är som en lillasyster...
Men jag tror knappt på något utav det här. Jag vill inte tro det. Det kan inte vara sant. Chris, älskade Chris, han har inte gjort det....


Kommentarer
Postat av: Rebuc

e du seg? han HAR misshandlat henne. och han e G R Y M. hon e värd varje slag. rihanna va otrogen me kanye west, e ni efter eller? klart chris flippar, ja skulle me slagit sönder henne groooooooooovt om ja va han, hon e skarri

2009-02-11 @ 20:07:59
Postat av: Rebuc

e du seg? han HAR misshandlat henne. och han e G R Y M. hon e värd varje slag. rihanna va otrogen me kanye west, e ni efter eller? klart chris flippar, ja skulle me slagit sönder henne groooooooooovt om ja va han, hon e skarri

2009-02-11 @ 20:08:18
Postat av: Rebuc

o ja e fett lack på dig kimwoe, du börja gilla chris nu efter hans konsert sen du bombar me hans affischer tröjor ja veneeeeeee vad?!!? den dära filmen chris actin goofy, FETT GAMMAL.

säger till dig du e efter, du leker att du e a true fan, you're not.

2009-02-11 @ 20:10:13
Postat av: kim

Jag säger bara såhär "Rebuc", ta reda på fakta innan du öppnar käften igen!

2009-02-11 @ 20:13:13
URL: http://kimwoes.blogg.se/
Postat av: =)))

var har du köpt skinjackan ? :D skit snygg

2009-02-11 @ 21:34:19
Postat av: Malin

Men Rihanna kan ta sig nånstans...

2009-02-11 @ 22:23:31
Postat av: Saritta

jag tror verkligen inte att han har gjort det, för rihanna byter sin story tre ggr om dagen typ..

Ena gången så fick han sms o hon blev svartsjuk o slog till han sen slog han tillbaks... andra gången så ska han ha tagit stryptag och när hon vaknat va han gone? för d första OM han väl hade gjort d SÅ hade hon hunnit vakna innan han ens klivit ur bilen hämtat sina nycklar som hon slängde iväg osen åkt vidare..? bullshit..sen tredej gången sprang hon ju ur bilen med hennes SYNLIGA skador..vart är då alla bevis? och hur kommer de sig att dom inte kunde döma honom om han nu är så skyldig?och fjärde storyn så va hon otrogen o gav han herpes? herregud.. neej nej ,tror inte alls på detta.. Så länge chris inte säger Ja jag slog sönder henne, så är allt detta lögn i mina ögon. Synd bara att detta påverkar hans karriär som fan :(

2009-02-14 @ 11:22:19
URL: http://saritta.blogg.se/
Postat av: sara

du känner inte ens han och vet inte hur han är bakom scenen, så alla ni fans kan bara sluta o ba; ååhåhåhå han har inte gjrot det, blablanla

NI VET INGENTING OM HAN , SHIT

2009-02-18 @ 18:45:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0