ibland brister det

Jag har försökt allt vad jag har kunnat med att vara en glad Kim idag. Men plötsligt brast det. Huvudvärken tog kol på mig, jag kunde knappt prata med någon utan att bli ledsen eller sur. Sen kom gråten. Jag ringde min kära mor, och förklarade hur jävla dåligt jag mådde. Det värkte i hela mitt huvud, och alla ljud verkade vara så mycket högre, som när alla skrev i klassrummet, då fick jag panik, man hör hur pennan skrapas mot papper..
Jag börjar insé att jag inte kan må såhär, jag kan knappt plugga, jag kan inte koncentrera mig.
Har fått en kallelse från Neurologen nu, men min tid är inte förens mars, hur ska jag klara av att må såhär i 1 månad till?

Efter skolan åkte jag ändå in till stan 1 ca en timma och fikade. Nu är jag hemma, och sitter i köket och känner doften av god mat. yummy.

Idag var jag väldigt lättklädd. Men jag känner att jag inte orkar klä upp mig när jag bara ska till skolan, det är därför jag oftast inte lägger upp mina outfits då. Men ni ska få den iallafall:)

Jeansen syns inte, men de är ett par svarta stuprörs jeans :)

Kommentarer
Postat av: K

Var köpte du dom svarta stuprörsjeansen och hur mycket kostade dom?:)

2009-01-29 @ 21:30:16
Postat av: Anonym

Hittade dom bland gina tricots högar. Alltså var det rea och jag fick kämpa, haha.. De kostade bara 99 kronor :)

2009-01-29 @ 21:48:19
Postat av: amanda ♥

Vart har du köpt den vita tröjan ? :)

2009-01-31 @ 22:09:36
URL: http://amandahedmans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0