onyttiga jag

Åh, vad irriterande. Mamma glömde säga till mig förut att hon hade ändrat tid när vi skulle åka, så vi åkte en timma tidigare än vad jag trodde. Så det är varför jag inte hann blogga.
Men jag kom hem för ett litet tag sen, på Lidingö var det ganska trevligt, och den lilla lägenheten var fylld med fol. Det bjöds på sjukligt god mat osv.
vi kom hem någon gång runt 10, men jag har inte haft någon ork till något. Har bara ätit godis och kladdkaka och funderat på om jag snart kommer se ut som en sumobrottare? :)

Nu är jag här vid datorn iallafall och är trött. Ögonlocken hänger lite lätt över ögonen, och jag vill bara krypa ner i sängen och sova, låter det inte underbart? Eller så kanske det blir att jag sätter igång någon film att somna till. Är lite sugen på att se Mean girls, det var ett tag sen man såg den och den är ju bara för bäst!
Nej nu ska jag sluta babbla på om ointressanta saker.
Kanske får ni ett sista inlägg inatt, eller så får det här vara det sista.
Jag ber ännu en gång om ursäkt för den dåliga uppdateringen.

Kommentarer
Postat av: sara

du får gärna säga vart klädernma kommer ifrån också :)

2009-01-11 @ 15:08:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0