take you down

Har varit hemma i 1 timma nu. Är så jäkla trött.. Tänkte sätta mig framför tvn med en macka och lite plugg.
Skoldagen har varit rolig, vi kunde inte sluta prata om hur jävla kul vi hade i fredags. Stackars våran klass som trodde att snacket om Chris Brown skulle vara över nu efter konserten, men nu är vi bara ännu galnare och vill berätta exakt allt från i fredags " åh då gjorde han det, sen sjöng han så, sen sa hans kompis så" haha.. Men dom är glada för vår skull hoppas jag.. Haha alla frågar föresten i min klass om varför alla säger att jag skämde ut mig, dom trodde att jag hade ramlat eller något på scenen, men jag berättade hur det var, och att jag inte alls skämde ut mig:)

Nej hörni, nu ska jag göra en macka känner jag.
vi hörs lite senare .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0