Aktiv

Jag är så himla hyper. Kan inte sitta ner en ända sekund, utan ställer mig bara upp och dansar hela tiden. Har även gjort en del situps osv, eftersom att min nya "diet" börjar idag. Jag ska träna lite varje dag och äta nyttigare, jag drack faktiskt bara ett halvt oboy glas när jag kom hem, framsteg framsteg.
Så det är så min kväll kommer se ut, dansa och försöka äta nyttigt, haha :)
Plus att jag sprudlar av glädje, men jag önskade att jag kunde dela med mig lite utav glädjen. aja, jag får helt enkelt vara alone.. buhu.
Men jag älskar verkligen att dansa, det är så kul. Sedan kunna visa sina "moves" på dansgolvet när det är fest.

Jag är som sagt väldigt aktiv idag, plus att igår stod jag också och dansa hela kvällen. hihi..

haha hemsk bild


Ni ska föra en liten låt, jag antar att det flesta känner igen den, jag lovar att ni hörde den när ni var små!


Kommentarer
Postat av: macki

så bra blogg du har gjort! :)

2009-03-17 @ 14:48:32
Postat av: lundgren

den låten finns på hits for kids 1

2009-04-20 @ 21:55:08
Postat av: lundgren

hits for kids 1

2009-04-20 @ 21:56:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0