Barrhaschare...

Jag är fortfarande hängig och snuvig.. Men jag valde ändå att gå till skolan idag eftersom att vi hade ett journalist arbete vilket jag tycker är väldigt roligt. Så min klass och jag åkte in till stan för att intervjua lite folk om deras arbeten. Jag, Anso och Charlie lyckades hitta en Miljöchef, vilket vi, iallafall jag, tyckte var skitcoolt. Men jag vet fortfarande inte riktigt vad det är för något, men skitsamma.
När vi skulle vänta på samlingstiden skulle komma så tog jag och en massa andra foton med min kamera på oss. Ni kommer få se lite bilder sen :)
Sen åkte vi tillbaka till skolan för att skriva en artikel om de vi hade intervjuat. Men jag och Anso kunde inte sluta garva åt ordet "barrhaschare" som vi själva kom på.. hah. Men vi lyckades få ihop lite iallafall, som tur är så ska vi fortsätta med detta arbetet efter påsk. Och det ser jag fram emot:)

Nu har jag kommit hem, har precis ätit lite mellis. Och har helt klart bestämt mig för att ta det lugnt ikväll, och försöka bli helt frisk.

Visst ser det som jag har i glaset äckligt ut? Men nej, det är nog det godaste som finns typ. En Smoothie med tropiska frukter köpt från willys. Hallelulijah.
Jag är glad att jag har hittat något som förhoppningsvis kan få bort mitt oboy beroende..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0