Benjamin Button

Kom hem för ca 1 timma sen från bion.
Filmen var 2 h 47 min lång. Och jag måste tyvärr säga att drygt den första halvan av filmen var väldigt lång tråkig. Kanske till och med de två första timmarna.
Jag och Anso funderade faktiskt på att lämna biografen..
Men sen helt plötsligt, så blev både jag och Anso fast. Båda satt med ögonen fyllda av tårar och filmen blev ett mästerverk.
Men som sagt, den första delen var verkligen inte rolig, enligt mig och Anso iallafall.
Jag rekomenderar filmen till er som är tålmodiga, annars kommer ni förmodligen tröttna väldigt fort.


Nu:
sova, sova, sova. Går upp vid nio imorgon. Natti

Kommentarer
Postat av: Anso

fuck you. Du kunde ju nämna att ja också fyller år:O haha

2009-03-04 @ 08:15:18
URL: http://ansfii.blogg.se/
Postat av: frida

jag håller med dig. höll på att somna i biografen, men sen i slutet blev den bra :)

2009-03-07 @ 15:13:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0