Boston

Tja.
Efter en ganska lång bilresa så är jag nu hemma hos mamma. Har hunnit äta lite tacos sen jag kom hem, och nu sitter jag här, trött som fasen, framför min älskade dator.
Ska straxt hoppa in i duschen, och duscha lääänge!..

Här hemma hos mamma börjar det bli lite utav ett zoo. Vi har två hundar, Zingo och Nalle + katten Tindra.  Och nu är även min syster hundvakt till en liten blandis som heter Boston. Han är verkligen en charmig lite filur. Och jag har absolut inget emot att det är mycket djur här för jag är lite utav en djurmänniska faktiskt. Tycker att det är så mysigt, det blir liksom extra sällskap på något sätt :)

Nej hörni, duschen ropar. Hörs later. pusspuss

Jag och lilla Boston, söt va?


Kommentarer
Postat av: Anonym

vart bor din mamma och pappa?

2009-03-09 @ 19:26:27
Postat av: jos'

gud vad mysigt! min hund hette också nalle.. :/

2009-03-09 @ 20:11:33
URL: http://mittlivsomjos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0