can't stand

Nu ska jag till min stora fasa gå in till mitt badrum för första gången idag. Jag måste ta bort sminket, smörja in ansiktet osv..  Jag tror desvärre att det kommer sluta med att jag tar bort mitt smink i mammas badrum.
Och jag vet ärligt talat inte när jag kommer kunna klara av att duscha där inne igen. Förstår inte hur detta med spindlar har blivit ett sånt stort problem för mig. Men det har varit det i många år. Självklart vet mina närmaste och de som går i min klass om detta, så det händer ofta att jag blir utsatt för spindlar för att folk vill reta mig, och fuck you till er.
Det är svårt att förklara verkligen, hur rädd jag är för spindlar. Jag vet folk som säger "åh spindlar är så äckliga", men för mig är det så mycket mer än att de bara är så äckliga. För mig är de livsfarliga, och nu känner jag att det kryper på hela min kropp..
Nej jag klarar inte ens av att prata om det utan att mer eller mindre känna mig svag i kroppen och skakis. Och herregud vad töntigt detta låter, men det är helt enkelt sanningen.

Med denna berättelsen så säger jag godnatt, och förlåt för allt spindelsnack! puss

Kommentarer
Postat av: Pappsen

Men min lilla ängel, det var ju inte bara spindlar...., det var ju alla "kryyyp"....;o))



Puss

2009-03-24 @ 23:55:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0