Dinner


Tjabba. Var i skolan idag, nationella gick inte så värst bra tycker jag.. Fredag den 13onde ju..
Ikväll ska jag iallafall åka ut i skogen till Anso, där ska vi vara flera stycken, äta middag och ha jätte kul. Ska möta upp Alexandra om ca 30 minuter i Tungelsta, så jag ska gå till tåget om 10 minuter.
Förlåt för dålig uppdatering.. Men jag återkommer ikväll (komme hem vid 11). Då ska jag blogga, så håll er vakna, så ses vi inatt.
Låter lite creepy, men jaja.
Hoppas att ni får en perfekt fredags eftermiddag/kväll, och att turen är med er.
Ett lycka till får ni också pga av att det just är fredag den 13onde.
pussen

Kommentarer
Postat av: Maria

Du är lite lik kenza :)

2009-03-14 @ 20:03:38
URL: http://smaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0