förstasidan!:D

Tjenamors på er´:)
Har precis kommit hem från skolan och sitter nu och pratar med lilla söta Anso i telefonen. Hon fyller år imorgon, och vi kom på att vi är lediga imorn, så vi tänkte dra in till stan och se på bio ikväll :)
Funderar på 'Benjamin buttons otroliga liv', någon som vet om den är bra?

Sen har jag något skitkul att berätta. Mitt inlägg om Chris Brown och Rihanna har kommit med på blogg.se förstasida. Märkte det nu när jag såg alla kommentarer.
Så en del nya läsare har hittat hit och jag välkomnar er varmt. Hoppas att ni stannar.

Sen har jag en del andra nya roliga saker kanske på gång, men jag får se hur det blir med det:)
Men jag måste kika runt lite nu hur det blir ikväll, så skriver jag när jag vet mer!

Ha en fortsatt trevlig dag.

Kommentarer
Postat av: Pappsen

Kul gullunge, Grattis....))

Jag älskar dig

2009-03-03 @ 21:21:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0