hemkommen

Hej på er.
Förlåt för att min uppdatering är sämst, ska försöka bättra mig.
Hoppas att ni har haft en trevlig onsdag, och till er som varit i Romme osv hoppas jag att ni inte har brutit något, som jag defenitivt skulle gjort.

Jag har precis var i stan och fikat, det var jätte trevligt. Och faktiskt så var det inte så kallt ute idag vilket är skitskönt. Kanske är ändå våren påväg, även om det inte ser ut som det?
Vi får hoppas..

Min mage är nästintill död, och jag sitter o väntar på attt maten ska bli klar, det blir lax. gött.
Sen blir det nog ingen sen kväll för mig, för jag är så jädrans trött även om jag var ledig idag och kunde vila ut lite.. Imorgon ska jag ju upp nån gång vid 6 för att jag ska hinna till skolan (är ju hos pappa). förhoppningsvis så klarar jag det..

Alla söta för en liten släng puss utav mig

Lägg märke till hur snett mitt pekfinger ser ut att vara?..

Kommentarer
Postat av: Anonym

älskar din blogg

2009-03-04 @ 18:31:58
Postat av: kim

Åh tackm, jag blir så glad när folk säger sånt:)

2009-03-04 @ 18:33:51
URL: http://kimwoes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0