Hotel626

Hejsan.
Usch jag känner att jag börjar bli förkyld, och det orkar jag inte... I helgen ska jag fan inte vara sjuk, och för den delen så måste jag även till skolan imorgon då vi har nationella prov, igen..
Skolan gick bra, jag och lilla Anso skrattade lite väldigt mycket åt en massa olika saker, men det är ju sånna vi är..

Sen när jag kom hem så har jag pluggat "boende", en inlämningsuppgift inom hemkunskapen. Det är inte roligt någonstans.. Har även kollat på tv och ätit en god lasagne.
Sedan var jag inne på någon jätte läskig hemsida. Jag tycker att ni ska gå in och kolla hur långt ni våga, och följ instruktionerna. Hemsidan är endast öppen mellan 18:00-06:00, så passa på nu, om ni vill skrämma upp er själva...
http://hotel626.com/

Och juste, jag har inte varit inne i mitt badrum ännu.. Jag klarar helt enkelt inte av att gå in där. Det går bara inte, det är som ett stopp vid dörren, eller en vägg som gör det omöjligt för mig att gå in. Allt pga av den där äckliga spindeln.
Dagen är fylld med rädsla...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0