I love my haters

Hemma..
Igår blev det lite små galet, eller inte.
Kvällen började med att jag mötte upp Micca och Jasmine, sedan mötte vi upp några till och åkte ut till Nacka. Men det kändes mer eller mindre som att vi var i fjällen. Det var en liten stuga fullproppad med folk så vi valde att inte stanna där i kanske mer än 20 minuter. Efter det så begav vi oss till en liten fest på Hornstull, och där var det dubbelt så mycket roligare en i Nacka. Men jag måste ändå säga att jag har haft en del mycket roligare kvällar..
Men det var kul att få träffa Micca som jag inte har gjort på hur länge som helst och såklart var det roligt att vara med Jasmine, som alltid.

Vi åkte hem mot Jasmine någon gång vid 3 tiden, och när vi skulle byta tunnelbana i Alvik så kommer det fram en fullgubbe, och var himla äcklig, och mer eller mindre hängde över oss. Tillslut fick jag nog och ställde mig och skrek högt och tydligt på honom att han skulle låta oss vara. Jag tror faktiskt att jag aldrig har blivit så sur på en människa som jag inte känner. Blir så jävla irriterad på sånna människor, äcklon!

innan jag åkte:


Kommentarer
Postat av: Anonym

den andra bilden, omg. du är så jäklans fin tjejen!

fan du borde bli modell ! :)

2009-03-29 @ 18:05:51
Postat av: kim

Åh, tack så mycket. Du är säkert också jätte fin! kram på dig

2009-03-29 @ 19:18:23
URL: http://kimwoes.blogg.se/
Postat av: Anonym

Snygg kim, skitsnygg

2009-03-29 @ 20:08:02
URL: http://lousiejoh.blogg.se/
Postat av: Linn

DU ÄR SÅÅÅÅ FIN!

och va i helvete använder du för grej till håret, finaste lockarna!! <3

2009-03-31 @ 20:15:33
URL: http://luws.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0