ice coold

Godmorgon godmorgon. här sitter jag och fryser som en nakehund. Mina fötter är iskalla, och så ska vi inte ens snacka om händerna.
Jag som körde på skinnjacka i helgen hoppades att jag skulle kunna fortsätta med det, men jag tror bannemig att gåsen åker på idag igen...
Idag är det en sån där seg skoldag, första lektionen är spanska.. Jag orkar inte.. Är som kanske vissa vet inte så duktig på spanska, men jag gör mitt bästa, försöker iallafall.
Sista lektionen är iallafall idrott och sen lektionen går alltid fort så det känns som att man slutar någolunda tidigt iallafall. Men om jag ska vara ärlig så har vi faktiskt inte direkt sena tider vi slutar om man jämför med många andra. Vi slutar faktiskt 3 varenda tag, eller ibland kan det bli ett par minuter tidigare, så jag är oftast hemma vid 3 tiden på vardagarna, vilket är jätte skönt.
Nej mina damer och herrar, jag måste börja bli klar nu.
Hörs när jag kommer hem i guess.

Alla bilder med min systemkamera blev jätte konstiga, så nu får nöja er med cam bilder nu, Detta har jag iallafall på mig, svarta jeans från Gina T och en blus från BikBok. Enkelt men snyggt.

Sen vill jag bara visa min nya perfym som köptes på kryssningen, Paris Hilton "can can", den luktar jätte gott!

Kommentarer
Postat av: Tiffany

eeuuuwww... Hatar den parfymen!!

2009-03-14 @ 19:53:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0