i'm back

Förlåt för att dessa dagar har varit sämst för min blogg. Har inte haft tid eller ork till att blogga. Efter att skolan har varit så kämpig, så sög allt. Usch, vill inte ens snacka om det.

Men nu är jag tillbaka, och då menar jag tillbaka. För jag tänker varken svika bloggen, eller mina älskade bloggläsare, för ni är underbara!

Igår sov jag hos Jasmine, vi kom hem väldigt väldigt sent.. För det var fest hela natten, och man kan ju inte låta bli att äta på donken när man ska hem.... Jaja, vi hade det kul iallafall. Hoppas att ni också hade en trevlig lördagskväll?


Sedan idag, så var jag inne i stan med en person som jag inte har träffat på väldigt väldigt länge, så det var trevligt att se den personen igen!
Är iallafall hemma nu och har precis ätit pyttipanna, och nu dricker jag världens godaste äppeljuice!!:D

Juste, ni vill ha mer bilder har ni sagt, men jag har lite idétorka, så hjälp mig gärna med vad jag ska ta för bilder, och vad jag ska blogga om osv. puss


Kommentarer
Postat av: Anonym

skönhet, smink och sånt vi vill höra? ta inte bildermed din web de blir astråkigt. du har lxm fått en systemkamera men tar inga kort? ;S okej ta kort på ditt smink, gör videobloggar.

2009-03-22 @ 19:25:44
Postat av: kim

Tack så mycket för tipsen.

Videobloggar kan jag tyvärr inte göra med systemakameran men ska försöka göra med mobilen :)

2009-03-22 @ 19:32:42
URL: http://kimwoes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0