kryssningen

Godmorgon mina sköna hönor.
Nu är sportlovet slut, jag lovar att bloggen kommer bli som vanlig nu igen, och jag ber om ursäkt för att jag har varit lite frånvarande under lovet. Men jag hoppas att ni förstår att jag har velat umgås med mina vänner, och inte datorn..

Men jag ska berätta lite smått om den underbara kryssningen.
Jag och Anso var galet taggade under hela förmiddagen. När vi hade kommit på båten började vi genast dunka lite musik, sjöng och fixade oss iordning. Både jag och Anso hade nästan hela våran garderob med oss, så vi bestämde att vi skulle köra en del ombyten under kvällen.
Efter att vi hade fixat oss, så vid 8 gick vi runt och kollade in båten. Men redan då en del fullgubbar som skulle säga något  när man gick förbi... usch.
Men vi träffade en del skitsnälla personer, som vi valde att spendera kvällen med. Mycket dans blev det under natten och ganska bra musik.
Men klockan sprang iväg och helt plötsligt stängde alla barer och musiken tog slut. Men det gjorde inte vi..
Vi var uppe hela natten, utan att sova en endaste blund. Vi satt i trappor på båten, i stängda barer osv (inte ensamna). Tillslut var det nästan bara jag och Anso och en grabb som hette Rasmus vakna. (verkade det som).
Vi hade det trevligt, trots att vi var så galet trötta och knappt kunde hålla ögonen öppna. Men vi väntade på frukosten.. haha.
Tillslut började folk vakna till liv, och frukosten öppnades. Men då gick Rasmus och lade sig, men inte jag och Anso. Vi visste att om vi skulle gå och lägga oss så skulle vi inte vakna förens vi skulle gå av båten.
Men även igår så var nästan alla lika fulla som de var på lördagskvällen.
Jag och Anso dansade även igår, till dansband, haha.
Det var många som hälsade på oss, men som vi inte ens kände igen, men det vara bara att säga hej och se glada ut. haha..



Kryssningens slut blev dock lite tråkigt, då det blev ett stort gräl mellan mig och min mamma. Jag och Anso tog iallafall tåget hem, och båda somnade på tåget..

Kommentarer
Postat av: Anonym

vad va de för kryssning ? :) verkar fett kul! ofta de gick attd reicka där xd ?

2009-03-02 @ 17:35:43
Postat av: Anonym

dricka*

2009-03-02 @ 17:36:03
Postat av: kim

Det var Birka paradise :)

2009-03-02 @ 18:22:55
URL: http://kimwoes.blogg.se/
Postat av: Anonym

Vad bråkade du & din mamma om?

2009-03-05 @ 16:42:08
Postat av: kim

Det går jag inte ut med i bloggen..

2009-03-05 @ 17:19:10
URL: http://kimwoes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0