Late

Godmorgon. Visst är det skönt att det är helt blå himmel och solen lyser? Vårvädret kanske börjar komma nu, och man blir så extra glad och sprallig i kroppen.
Ett mindre plus är väl att jag missade tåget så att jag kommer komma försent.. Men vi har läsning första lektionen så jag tror inte att det är någon större fara.

Idag ska jag iallafall till pappa, och datorn hänger självklart med, men dock så kommer jag nog inte ha så mycket tid för att blogga det närmsta två dagarna eftersom att jag har prov både imorgon och på fredag, och jag måste prioritera det. Men jag ska försöka slänga in något inlägg ikväll, eller kanske två. Vi får se, allt beror sig på hur bra det går såklart.

Men jag hoppas iallafall att ni får en trevlig dag, så hörs vi förmodligen sen.
Jag ska faktiskt ta på mig skinnjacka, och mina hemska solglasögon idag!


Kommentarer
Postat av: lina

vart har du köpt solglasögonen? :)

2009-03-20 @ 20:57:19
Postat av: kim

Ur & pen, är dock däremot nästan säker på att dom inte finns kvar:(

2009-03-20 @ 21:11:57
URL: http://kimwoes.blogg.se/
Postat av: Anonym

om du tycker dom är hemska varför har du dom?

2009-03-20 @ 22:27:19
Postat av: kim

För att jag inte har några andra just nu, och det var väldigt soligt ute. Men jag hade dom inte där folk kunde se mig.. haha!

I sommar ska jag ha ett par ray ban wayfarers inspererade glajjor!

2009-03-20 @ 23:33:22
URL: http://kimwoes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0