lugn fredagskväll

Är så j*vla trött. Somnade på nästan varenda lektion idag, suck.. Men på ändå så lyckades jag faktiskt plugga ganska mycket. eller nja, jag vet inte..
Har som sagt precis hjälpt min far med maten, och nu ska vi alldeles straxt äta.
Ikväll ska jag vara hemma, med Manal. Vi ska hyra film och äta onyttigt, once again.. Men i love it, måste jag medge. Så utgång för mig får vänta tills imorgon, då är jag taggad till tusen, hoppas jag.

Pappa har målat jätte mycket här hemma, och på söndag är det dags för mitt rum.
Det kommer bli grått och lila. Och på den lila väggen så ska jag ha en stor svartvit tavla som föreställer New york (tror jag?) Men jag tror att det kommer bli jättte coolt när det är färdigt.
Jag och pappsen har prövat färgerna lite och det ser bra ut, men jag är säker på att det kommer bli snyggare när det är klart!.


Ja mitt rum ser inte så kult ut just nu, men jag lovar, det ska bli skitsnyggt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0