målare

Pjuhh, jag har målat hela jävla dagen, så förlåt för urkass uppdatering..
Sen jag kom hem vid 12 imorse har jag och pappa hållt på och måla våra rum. Hela lägenheten håller vi faktiskt på att måla om eftersom att det är blommiga och hemska tapeter här.. Men det kommer nog bli jättebra allt ihop i slutändan.
Mitt rum är fortfarande inte färdigt.. Ska måla en tredje gång eftersom färgen inte täcker så bra och blir flammig. Men själva färgerna är urcoola och när jag får upp min tavla så blir det nog "pricken över i:et".

Sen sprang jag även ner till thairesturanten och köpte lite mat till mig och pappa eftersom att vi var så jädrans hungriga. Och gissa om det var gott? så jädrans gott var det alltså. Det vart ett tag sen jag åt riktig thaimat om man inte räkna med mammas wokar.

Nu är pappa iallafall i duschen, och när han är klar så ska han skjutsa hem mig till mamma. Så vi får höras när jag har kommit dit.
Ha en fortsatt trevlig söndag allihopa.

ser jätte liten ut, plus gravid ut på denna bild, men wtf, who cares?

Kommentarer
Postat av: Mika

He he... du är nog den enda jag vet som målar i raffiga kläder... dom flesta brukar ha riktiga målar-kläder..

2009-03-08 @ 18:13:03
URL: http://mikaaalto.bloggsida.se
Postat av: Mimmi

Fin färg :)

2009-03-08 @ 18:57:59
URL: http://mimmisofie.blogg.se/
Postat av: Tiffany

Jag har samma färg i mitt rum, 3 lila en brun!! Jättefint :)

2009-03-14 @ 19:57:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0