Next to me

Hej mina stjärnor. Förlåt för den dåliga uppdateringen i helgen..

igår så åkte jag till stan och mötte upp pappa, hans flickvän och hennes dotter som kommer ifrån Tyskland. Vi gick på stan lite och jag fick en gullig klänning utav far min, kanske kommer bild senare :)
Sedan på kvällen så skulle jag och min "plastsyster" på melodifestivalen. Vi kom dit vid 7 tiden. Och när vi hade sattit os ner på våra grymmt bra platser så fick jag syn på en riktig snygging ca 1 meter ifrån mig, och vemfan tror ni inte det va, jo det är klart att det var Danny. Han pratade i telefon och jag fick en chock och bara glodde. Men inte nog med det, kanske efter en kvart så går Erik förbi oss på raden framför. hello chock again. Men vad ska man göra, jag satt där med min tyska plastsyster som inte visste vilka det var, jag kunde ju inte springa fram själv.. Men idag fick jag lite ångest över det hela..

Och ja juste, vad tyckte ni om vinnaren Malena? :)
Jag tyckte att låtern var bra, och det kommer säkert gå bra för den i eurovision. Men jag hejjade såklart på EMD, men 3dje plats var verkligen inte illa.

Sedan tog vi iallafall en taxi till Huddinge där min far var hos några vänner. Dom var jätte trevliga och bodde i ett sånt himla fint hus. Men hela kvällen fick jag prata engelska eftersom att pappas vänner inte heller kunde svenska, men jag gillar ju att prata engelska, så det var lugnt :)

Nu blev det ett långt inlägg utan bilder, i'm sorry

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0