Orkar inte vänta

Mamma kom nyss hem med Ben&Jerrys, som passar perfekt till en mysig hemmakväll!
Känner att jag och min syster har blivit lite bortskämda de senaste dagarna..

Har pratat med Jasmine de senaste dagarna kanske 1 timma om dagen i telefon, och vi pratar hela tiden om "våran" USA resa i sommar. Känner på mig redan nu hur förbaskat kul vi kommer ha det. Jag kan inte vänta förens vi har bokat biljetterna och allt är helt klart. Men då kommer säkert den riktiga längtan komma.
Sen har jag fått lite inside information om att Jasmines plastbrorsas kompis är super lik Chris Brown. mohaha, "heeej"..
Nej, fyfan vad roligt vi kommer ha det. Och tänk all shopping? min garderob kommer vara helt ny när jag kommer hem, forever21!!

Kommentarer
Postat av: S O L I N A

Oh lycko dig sötan! :D

hur har din fredag varit da? ♥

2009-03-27 @ 21:48:24
URL: http://ssolin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0