Panik

Godmorgon mina söta läsare.
Här sitter jag med blött hår, har precis sminkat mig och tagit på mig väldigt tråkiga kläder..
Måste berätta om något som hände nu på morgonen som mer eller mindre kommer göra så att jag skakar hela dagen och känner mig orolig.
När jag var i duschen, fick jag synd på något svart stort, och jag var egentligen så rädd att jag inte ville kolla var det var. Men jag kollade iallafall, och ja. Det var en spindel, så jag mer eller mindre flög ut ur duschen och ut ur badrummet. Har inte öppnat mitt badrum sen dess.. Jag vågar helt enkelt inte. För den där spindeln kanske har dragit dit värsta flocken som ligger där när jag öppnar igen.
Ja, spindlar är min värsta fobi, jag klarar inte av det, och allt blir mer eller mindre suddigt. Jag har tillochmed svimmat av att jag har sett en spindel. Och det är inte kul. usch och fyyyyy....

Ojjj, jag ska ju gå om 10 minuter, måste fixa mitt håår. Ser ut som en kille på högsta nivå. pusshej

Kommentarer
Postat av: Mickaela

HAHA jag hade en spindel på mig i skolan, jag tog av mig tröjan och sprang iväg. RIKTIG panik av spindlar fyfan

2009-03-24 @ 10:50:54
URL: http://mickaany.blogg.se/
Postat av: Isabelle

Oj haha. Spindlar är verkligen vidrigt!

2009-03-24 @ 16:10:34
URL: http://blondiebelle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0