pjuh och ett tips

Vill ni veta en sak? Jag har aldrig känt mig såhär duktig i hela mitt liv.
Idag har jag verkligen tagit tag i saker, och vilken jävla lättnad det är nu.
När jag kom hem från skolan, så red jag faktiskt ut med mamma. Jag har inte ridit på flera månader, och det var underbart att komma upp på hästryggen igen. För innan mitt lilla "avbrott" som jag har haft nu de senaste månaderna, så hade jag ridit i kanske 11 år eller något sådant.
Jag och mamma kom överens om att vi ska försöka komma ut imorgon också så att jag kan rensa huvudet lite innan jag sätter mig och pluggar.

Och nu, sen jag kom hem från vår lilla ridtur, så har jag pluggat, pluggat och pluggat. Jag har gjort ett jätte stort arbete inom hemkunskapen. Och jag blev klar. Och det ska vara inlämnat på fredag egentligen, men det känns verkligen som en lättnad nu när det är done, finito. Då kan jag slänge det åt sidan och ta tag i alla andra uppsatser och prov som jag har denna vecka.

Och jag har faktiskt inte tagit några bilder under dagen, så ni får nöja er med dem som ni fick imorse.
Nu ska jag lägga mig i sängen (som jag redan ligger i) och sätta igång tv:n och försöka somna in till ballar av stål. Vi får väl se hur det går med det.
Men jag är så jävla glad och lättad det är helt sjukt.
Så mitt tips till er: Gör klart arbeten ett par dagar innan om du har mycket plugg. Ni kommer märka det själva, life turns in to heaven. (Nästan iallafall).

Update:
Jag dissar ballar av stål stort, det är ju fan project runway, hur fan kunde jag glömma det?:O

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0