Promenad

Godkväll på er mina kära individer med 46 kromosomer i varenda jävla cellkärna ni har i kroppen, och alla är likadana!
godkväll..

Jag blöder näsblod.. När jag skulle torka bort allt vatten från ansiktet så märkte jag att handuken blev aldeles blodig, sen när jag kollade i spegeln så var hela mitt ansikte blodigt. Och självklart var det näsblod. Och det slutar aldrig.
Haha, gud var irriterad jag låter. Men det är jag inte :)

Har pluggat väldigt mycket idag, därav dålig uppdatering, men jag hoppas att ni har överseende.
Men vid 8 så tog jag en paus och gick ut och tog en "promenad" med Hugo. Det var jättetrevligt, men kallt så in i bängen. Så när jag kom in var mina fötter aldeles uppsvällda, och jag hade knappt någon känsel. Men det var väldigt skönt att vara ute.

Så nu sitter jag här, men en papperstuss i näsan, och fulare kan jag inte bli. haha.. Men jag tänkte plugga lite, sen vid 11, då ska jag sova!
Hörs imorgon. pussisar

Kommentarer
Postat av: Hugo

Ja det var mycket trevligt (: <3

2009-03-19 @ 16:58:02
URL: http://(fd)hugotrygg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0