right kind of wrong

Härligt väder vi har idag`!?
mm, i love snö.... not.
Ärligt, den här snön är så jävla onödig att det inte är sant. Finns det någon som ba "wihhuuu snö, jag vill inte ha vår i april, jag vill ha snö året om"
Nä juste. Gud vad sur jag är. Jag vill ha vår, jag vill kunna gå klädd som jag vill, jag vill kunna visa mina ben, (om du är bruna). Usch vad frustrerande. Här har vi verkligen anledningen varför jag kommer flytta utomlands om ett par år. Hata sverige, hata snö. uschh..

Sitter iallafall i min säng och kollar på lite tv med fortfarande mjukiskläderna på mig. Ska straxt hoppa in i duschen och duscha. Sen måste jag städa, och det kommer väl ta någon timme, senare ska jag börja fixa mig lite eftersom ikväll blir det party förhoppningsvis. Jag och Jasmine ska över till Micca ett tag, där någon till var och börja våran kväll där. Sedan drar vi vidare ut på äventyr. Och jag hoppas att denna kväll blir bra trots min förkylning som aldrig har lust att lägga sig.. Kan det inte bara gå på semester ikväll?
Aja, duschen ropar på mig. puss


Kommentarer
Postat av: joachim

jag håller med dig skit jobbigt väder, vill bara bort!

Men när och vart ska du flytta då:)

2009-03-28 @ 13:25:31
URL: http://rosbusk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0