sanningen

Förlåt hörni, men det blir inte lika mycket bloggning nu när jag är sjuk. Det är så typiskt att jag alltid är sjuk, eller nästan iallafall. Hatar det..
Fick iallafall min mamma att dammsuga hela mitt badrum igår, taklisterna och golvlisterna. Men jag klarar fortfarande knappt inte gå in där. Jag mer eller mindre står på min "pall" när jag är där inne och hoppar fort ut igen. Hatar det också.
haha. Gud vad mycket jag hatar. Hatar också att mitt rum aldrig har sett värre ut än vad det gör nu. Men jag orkar verkligen inte städa, nu när jag är sjuk. Så det får se ut såhär ett tag..
Hoppas att jag är frisk imorn, det är ju helg då vafan. Men jag tvivlar på att jag är det, eftersom att imorse kändes febern värre en vad den gjorde igår..

Sen ska jag berätta en riktig läskig sak.. Igår när jag låg i sängen och försökte somna, som kom det ett högt surrande ljud i mitt huvud. Precis som om en jävla geting med otroligt högt surr flög runt mitt öra. Jag blev jätterädd.

Sanningen är att jag har varit jätterädd för att jag ska dö. Speciellt innan jag hade varit hos neurologen så kunde jag gråta mig själv till sömns för att jag var rädd att jag inte skulle vakna upp morgonen efter. Allt detta pågrund av min konstanta huvudvärk och folk började prata om tumörer och hjärnblödningar. Det tog sönder mig helt och hållet, jag mådde jätte dåligt ett tag. Nu är det givetvis bättre när jag har fått reda på att jag har hjärnhinnesinflammation, men jag kan faktiskt inte låta bli att oroa mig ibland.

Även om det finns folk som har dött av hjärnhinnesinflammation så har jag inte så allvarlig form utav det. Jag har ingen dödlig sjukdom, jag måste försöka få in det i mitt huvud.


Kommentarer
Postat av: Mika

Det skulle vara väldigt tragiskt om du dog i en sån ung ålder. Jag antar att alla är rädda för att dö i grund och botten. Men som alla som tränat kampsport och stridskonst i många år har jag lärt mig att leva i nuet, och inte oroa mig så mycket.

2009-03-26 @ 21:38:23
URL: http://mikaaalto.bloggsida.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0