Sick

Fans jävla skit. Jag har så jävla ont i halsen, och huvudet känns jätte tungt.
Hade alla gånger stannat hemma idag om vi inte hade haft nationella prov nu på morgonen... Men jag tror att jag kommer hem direkt efter provet, för jag kommer nog inte klara av att gå runt i skolan med tanke på hur dåligt jag mår nu.
Så jag har slängt på mig ett oranget linne, jeans, och en Ed hardy tjocktröja.Så jag ser lite ut som jag gjorde för något år sedan. Nu för tiden skulle jag aldrig kunna gå såhär. Jag hatar mer eller mindre att ha tjocktröjor utanför hemmet.
Måste gå till tåget nu så att jag hinner ta en sväng in på konsum och köpa lite godis innan vi börjar.. Vi hörs nog snart.. Puss på er

Försöker göra någon någolunda söt pose, men det går ju inte så bra. Usch vad dåligt jag mår.


Kommentarer
Postat av: Isabelle

Krya på dig! Fin blogg :)

2009-03-25 @ 18:50:10
URL: http://blondiebelle.blogg.se/
Postat av: Mika

Ha ha.. snyggt bloggnamn där.. blondiebelle.. ha ha ha.. låter nästan som en parodi på blondinbella, eller en blondinbella wannabe...



Jag är glad att jag fått vara frisk. Det var flera år sedan jag var sjuk, och jag är ändå en jävla gammal GUBBE.

2009-03-25 @ 20:44:15
URL: http://mikaaalto.bloggsida.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0