Slå mig!

Jag är så dum, så ni nästan faktiskt får slå mig, men bara nästan. (jag slår tillbaka, akta er)..
Nejmen jag kanske inte är så dum trots allt. Jag satt och plugga hela dagen igår förutom när jag tog en prommis med Hugo igår igen, vi gick en runda till Kärrtorp och det ligger tydligen bara 5 minuter här ifrån, och det var väl bra att veta? haha..
Satt som sagt och pluggade hela dagen igår, samhälls ekonomi. Förmödligen det tråkigaste området inom SO.. Och idag när jag gjorde provet så var jag på flum humör pga det var så tråkigt. Satt och skrattade med min klasskamrat. Men trots det så gick provet väldigt bra. Skrev så mycket på G-delen så jag hann inte fortsatte med VG-MVG delen, så det får jag ta på måndag.
Och allt som allt så tror jag att jag kommer lyckas med ett VG, och då blir jag riktigt nöjd faktiskt!
Sen en annan sak, jag fick VG på de första nationella proven i Engelska som vi har haft. Jag är ganska nöjd, men jag var nära MVG, så det sög ju lite iallafall.. "What hurts the most, was being so cloose"..

Sen är det ju faktiskt fredag, men jag tänkte ta det lugnt idag. Bara sitta och njuta av att jag inte behöver plugga. Kanske kolla på lets dance med pappsen och ladda inför imorgon.
Imorgon kväll blir det party party och jag tror att jag sover hos Jasmine!

Hörs senare, ska försöka fota lite. kanske hur mitt rum ser ut?
Eller kom med idéer, vad vill ni se?

Kommentarer
Postat av: Mika

Jag slår inte tjejer... men om jag nu skulle göra det, tvivlar jag på att du skulle kunna slå tillbaka.. ha ha.. du skulle ligga helt utslagen..

2009-03-21 @ 02:41:41
URL: http://mikaaalto.bloggsida.se
Postat av: I Z Z A

oj bor du så nära kärrtorp :O

då bor du jue jättenära mig, jag bor ju i bagis :P

kram

2009-03-21 @ 23:08:24
URL: http://izzzas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0