still ice cold..

God dag på er.
Hoppas att eran skoldag har varit toppen, min har varit okej. Har varit väldigt trött, och frysit så in i helvette.. Plus att mina händer fortfarande är ice cold. Hatar att jag har sån dålig kroppstempratur och aldrig lyckas ha normalvärme i kroppen. Fryser nästan jämt..
plus att jag har haft ganska ont i huvudet idag.. Men nej hörni, jag ska inte klaga mer, jag ska inte vara sån. Nu vrids mina mungipor uppåt. :)

Ikväll ska jag iallafall ta det lugnt, kolla på tv, men även plugga lite spanska.
Hoppas även att det blir någon urgod middag, för det skulle verkligen inte sitta fel någonstans (förutom om den där goda middagen är donken, då sitter det ju inte alls så snyggt på magen)
Tänkte pröva lite kläder idag, försöka hitta på lite nya sätt att matcha mina kläder för att få variation. Får helt enkelt se hur det går.

Men nu är iallafall mjukisdräkten på och katten sitter brevid mig och gosar. Kan det bli mysigare?
Tacka gud för att jag har min underbara mjukisdräkt.


Kommentarer
Postat av: Anonym

jag har letat efter en jätte länge, vart hitta du den?:)

2009-03-09 @ 19:23:21
URL: http://glaader.devote.se
Postat av: Anonym

DAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAMN VILKEN KROPP

2009-03-09 @ 19:24:56
Postat av: MALIN

jätte fin dress. Vart har du köpt den <3

2009-03-09 @ 19:29:50
URL: http://maliinnilssons.blogg.se/
Postat av: Alexandra

Ooh, jättefint ställ!

2009-03-13 @ 18:04:12
URL: http://alexandradueboje.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0