surt..

Hej sötnosar.
Har ni haft en trevlig söndag? Min har varit sisådär.
Skolan var seg, och jag var tröttis. Sedan skulle vi även åka till Torvalla och simma, jag skulle egentligen inte göra det pga av min hjärnhinnesinflammation, men jag vart så sugen. Så jag hoppade i iallafall. Simmade 200 meter sedan gjorde livräddning. Sedan när jag skulle gå upp ur vattnet så snurrade allt och jag fick lägga mig ner. Kanske inte var så bra att anstränga sig så mycket. jaja..
Sen gick jag och Anso och tog en mac chicken jr på donken, och därefter begav jag mig hemåt.

Nu har jag städat och busat med Boston. Han ligger här nu på mattan och leker cool.. he's not, eller jo, lite.
Sen är jag så himla sur. Jag har spanska bok imorgon, och jag var så duktig och tog hem boken, men såklart så har papperet på alla meningar ramlat ut. Så hello IG, eller nej, jag ska försöka skjuta upp provet ännu en gång. Och min spanska lärare kommer bli så jävla sur..

Asså kolla sötnosen!!
och nej, det är inte "bajs" han har i famnen, det är hundgodis :)

Kommentarer
Postat av: Josefin

Vad e de för ras på hunden? :D

2009-03-12 @ 14:11:51
URL: http://lilljossefajjn.blogg.se/
Postat av: mika

shitzu och papillon!:)

2009-03-12 @ 16:53:17
URL: http://majka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0