till salu

Min syster kom nyss in i mitt rum och bad mig slänga ut lite bilder på kläder som hon ska sälja. Så jag tänkte hjälpa henne lite smått.

Denna "guldjacka" säljer hon för 300kr. Den är köpt i italien för 500kr. Använd 1 gång. strl S


Denna gråa "jacka" från H&M säljer hon för 200 kr. När hon köpte den kosta den 400kr och den är använd 2 ggr. strl 38


Vita pumps köpta för 500, säljes nu för 300 kr. Endast använda 1 gång. strl 38


och till sist, en adidas tröja i vitt och guld(ganska stor). köpt för 600kr, säljes nu för ynka 250kr. använd några gånger. strl M


Är ni intresserade av något plagg? Då kan ni mejla min syster på [email protected]

Kommentarer
Postat av: Anonym

Oj vad din syster använder sina kläder mycket :o

2009-03-16 @ 23:04:12
Postat av: erika

jag tycker om jackan väldigt mycket <3

eller vad man ska kalla den :P

2009-03-16 @ 23:48:36
URL: http://eriiikaw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0