Tired, as usual..

Goddag på er sköningar.
Har kommit hem från skolan till pappsen nu. Och har hunnit äta lite mellis.
Skoldagen var jobbig, och fruktansvärt lång kändes det som. Bara en massor utav tråkiga lektioner som gjorde att man bara ville försvinna, under ett par timmar iallafall.

Men dagen blev bättre då jag, Natta och Anso satte oss och kollade på videos från Chris Brown konserten. Vi 3 satt nästan med tårar i ögonen och drömde oss tillbaka.
Jag kände återigen det där pirret jag hade i magen den kvällen, och hur nervös jag var. Man får nästan lite ångest på något underligt sätt. Jag längtar verkligen tillbaka till 23januari, the best evening of my life..

Så vad händer nu? Ja det har jag mer eller mindre ingen aning om förutom att jag ska kila ner till ica och "shoppa".  Sedan ska jag väl träffa Manal, om hon lyckas slita sig från pluggandet..
Men vi hörs later. puss på er.

Hittade en bild i "cam" albumet, jag ser ut som någon wannabe bimbo.. haha. Bjussar på mig lite, så ni får se den:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0