Tyra banks

Hej på er.
Är precis hemkommen från skolan. Skolan var okej, förutom att tröttheten slog över lite ibland.. Men det var okej som sagt. Gjorde klart samhälls-ekonomi provet, så nu får ni hålla tummarna att det blir ett VG åtminstone!
Sen ska jag göra om genetik provet imorgon, som faktiskt alla förutom 4 st i min klass måste göra om... Men det är bara två frågor som jag tror att jag kannu, så det är väldigt lugnt, och det ör inte så att jag måste plugga gärnet.

Kollade nyss på Tyra Banks show, och nu är det top model. Och Tyra Banks är verkligen min förebild, hon är nog mångas förebild. Inte bara för att hon är helt otroligt vacker, hon har även en otrolig personlighet och hom verkar verkligen bry sig, på riktigt. Och inte vara någon diva som många andra kändisar lätt blir.
Jag vill bli som Tyra Banks, men-dream on... haha.


Kommentarer
Postat av: Anonym

hon e grymm asso

2009-03-23 @ 20:31:49
Postat av: Anonym

Jag tycker att tyra banks e typ... super!! Hon e verkligen min förebild och jag vill ju bli som hon men asså det kan man ju bara drömma

2011-04-25 @ 14:33:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0