underbart

Åh hej mina kära läsare.
Jag har haft en sån grymt rolig kväll, går inte att beskriva med ord. Alltså mina vänner, är nog de bästa, så jävla underbara hele bunten.
Sen lilla söta lilla Anso är ju för gullig, haha går verkligen inte att förklara, i just love them!

Det började med iallafall en skitgod middag, kyckling, bea sås och pommes, som vi lyckades laga tillsammans allahopa. Efter det blev det singstar och sedan blev det hemskt mycket dans. Favorit låtarna som kom under kvällen var absolut Forever och baby goodbye, som faktiskt kom flera gånger, och alla blev lika galna varje gång.
Jag och Natta var dock typ de enda som bara ville lyssna på the voice, medan några andra ville lyssna på jävla "dansgolv 107.5", den kanalen kan ju ta sig, förutom när dom spela upp Run it !
Pokerface är faktiskt också en liten favorit, jag har blivit liksom nykär i den låten, men det är nog för att man kan låten rätt igenom och har sina lady gafa moves till den.
Nej nu ska jag sluta babbla om massa låtar, så ska ni få se lite bilder.







¨
Chris Brown kom på radion precis när detta kort togs, det var första gången han spelades denna kväll och vi blev, hmm, ja, galna var det rätta ordet..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0