Usa, this summer?

Jag är så glad helatiden.
Kommer ni ihåg föresten att jag snackade om att jag och Jasmine hade stora planer inför sommaren.
Jag tänkte berätta lite smått.
Jasmines pappa bor i Usa, och hon brukar åka dit varje sommar. Och denna sommar så ska jag få följa med!!
Vi har inte bokat biljetter eller sådant ännu, men förhoppningsvis så blir det av. Och jag kan knappt vänta. Jag och älskade Jasmine kommer ha det så jädrans roligt. Jag blir helt cp när jag tänker på det, höhö.
Om jag har uppfattat det rätt, så bor hennes far i närheten av new york, nästan i new yersey.
Och förmodligen så åker vi några dagar efter skolan har slutat, men vi får se hur det blir.
Men om allt detta blir av, så kommer biljetterna nog inte bli bokade förens i maj. Men fortfarande, jag har svårt att fatta. haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0