"vad vill du bli"

Jag pressar mig själv way to much nu..
Jag har skrivit en annteckning på min mobil och har som visningsbild där det står "vad vill du bli?". Tanken är att det ska vara som en peppning mot mig själv, att träna, ca 70 sit ups om dagen och INTE äta onyttigt på veckodagarna.
Eftersom att jag vill bli modell, så måste jag vara ärlig mot mig själv. Jag måste komma mer i form, och kanske gå ner lite i vikt.
Ska försöka börja springa lite också.

Men hörni, ta inte efter mig. Gör inte som jag. Pressa er inte för mycket, man får bara panik. Men jag vill, och det är en drivkraft inom mig som säger att jag "måste".
Jag ska klara det.
Och nej, jag tänker inte sluta äta helt och få anorexi, jag ska bara leva sundare helt enkelt.

Ska börja lite smått redan imorgon, men mitt "nya" liv börjar nästa vecka.
Snälla håll tummarna för mig, och peppa mig!
Och med det säger jag godnatt.


Kommentarer
Postat av: Mika

Bra idé, det där med att leva sunt. Jag lever själv sunt, men överdriver det inte. Jag "pressar mig" aldrig, men så har jag ju inte kommit någonstans här i livet, heller. Personligen tycker jag du är fin som du är, men det skadar ju aldrig att se över sina kostvanor och motionera.

2009-03-12 @ 04:15:46
URL: http://mikaaalto.bloggsida.se
Postat av: Anonym

snälla få anorexia :D:D

2009-03-12 @ 13:10:28
Postat av: Steffe

Börja på gym och bestäm dig för att åka 3 ggr i veckan. Annars blir det lätt "nä jag orkar inte idag"...kör hårt!

2009-03-12 @ 17:41:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0