i'm a big girl

Så, nu är jag hemkommen från en trip till stan. Mötte upp Kevin och några kompisar till honom. Lite cp saker hände, men jaja.
Innan stan så var jag lite med Annie hemma hos mig, jag gjorde varm choklad med grädde, mums.
Är jätte trött idag, eftersom jag knappt har fått någon sömn två nätter i rad nu, och det är inte kul när man ska upp 6 på morgonen.
Men jag måste iallafall hålla mig vaken till Desperate och Paradise. Ja, även jag har blivit lite smått beroende av Paradise hotel. Har ingen speciell favorit ännu, men av killarna så är ju iallafall Peter snyggast. Right? Men hade gärna sett Stefans kropp på Peter. haha.
Nej nu ska jag inte babbla om det.
Tänkte sätta mig och plugga lite hjärt och lungräddning som vi har examination på imorgon. Inte så svårt med tanke på att jag redan har gjort de mesta i nian.

Tog lite bilder idag ju. Som jag faktiskt tänkte dela med mig av!:)



Förlåt för hemska minen på bilden under...









Kommentarer
Postat av: c

fina bilder! hihi

2009-11-24 @ 20:38:29
Postat av: c

fina bilder! hihi

2009-11-24 @ 20:40:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0