new moon

Stor risk för dålig uppdatering idag också tyvärr.
Har precis fixat mig och ska snart åka in mot stan och möta upp Max för att äntligen kolla på New moon. Efter det så sover jag hos mormor. Orkar inte bära på datorn.
Imorgon så ska jag vara i skolan klockan 11, pga att jag ska stå och hjälpa till på min skolas öppet hus. Så alla 94or som inte vet vilket gymnasium de ska välja, kan ju komma och kika in på Jensen Norra. Själv går jag Media/journalistik, vilket är riktigt kul.

Klockan bara springer iväg, så jag msåte fixa de sista nu. Men nästa gång vi hörs är förmodligen imorgon. Pusspuss

Har tagit på mig detta:

"bredaxlad" tröja från h&m och leopard strumpisar, också från h&m.

Kommentarer
Postat av: annie

oh, du hitta tröjan!!

2009-11-27 @ 16:18:06
URL: http://anniepetronella.blogspot.com
Postat av: Anonym

Snälla vet du om var Chris brown kommer ifrån? eftersom han är mörkhyad?

2009-11-28 @ 16:43:36
Postat av: kim

Afroamerikan är han har jag för mig.

Han är född i Usa tror att hans föräldrar också är det. Finns ju många mörkhyade där, och de flesta vandrade in i landet för många många många år sen!

2009-11-28 @ 16:59:08
URL: http://kimwoes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0