sailor

Ikväll är det egentligen halloween. Men igår var det halloween för mig och för en del andra som var på fest hos Annie. Hade galet kul ute i vaxholm och det var helt klart värt den långa resan.
Utklädd var jag självklart, en sailor! Tufftufftuff var jag, arrrggghhhh.

Jag ligger alltså hemma idag och tar det lugnt. Men för några timmar sedan var jag på bio med sötisen Linn. Det var jätte trevligt och "the ugly thruth" var apbra!
Förövrigt trivs jag förvånansvärt bra i mitt mörkbruna hår och jag har fått många komplimanger. Tjoho.








Kommentarer
Postat av: Micaela

Svara på frågan i min blogg :)

2009-11-02 @ 16:26:25
URL: http://micaelastarfighter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0