Tröttnat

Hejhej. Jag vet att ni har märkt att jag rent ut sagt har tröttnat på att blogga. Det är inte längre som förut när jag bara dök ner i datan och in i min lilla bloggvärld och skrev, och skrev.
Det här är en tid i mitt liv då väldigt mycket pågår, man samtidigt för lite. Svårt att förklara. Vet inte hur jag ska få fram det rätt för att ni ska förstå.
Men jag har inget roligt att dela med mig av, inget som jag tror ni vill höra som t.ex "idag var jag i skolan, sen lunchade jag med tjejerna osv, osv" jag tycker själv inte det är roligt att läsa.
Jag skulle ju däremot kunna blanda in lite mer mode i bloggen, eftersom det är något jag älskar.
Det jobbigaste är väl att jag har en klädstil i huvudet, som är galeeeet snygg. Men det som sitter på min kropp är väl inte fullt så snyggt som i huvudet. Jag har inte råd att uppgradera mina kläder en gång i veckan, hur gärna jag än vill. Vilket självklart leder till att jag inte har på mig det jag vill ha på mig. Fast förmodligen är väl inte den ända som känner så. Antar att nästan alla vill ha andra kläder på sig än det som finns i ens egna garderob?

Vet inte riktigt vart jag vill komma med detta inlägg, men jaja. Jag kommer uppdatera när jag vill. Och jag ska försöka se till så att det trots allt blir ett par gånger om dan. Men nu vet ni.

Glöm inte bort att jag fyller 16 på torsdag hörni!!! Kanske leder detta till en lite hetare höstgarderob? ja förfan.


Kommentarer
Postat av: jennie

hej, riktigt bra blogg har du!

har tänkt lite och undrar om du inte

skulle kunna skriva ett inlägg om denice..

vad som hände och så, fattar att alla ni

saknade henne oerhört mycket. verkade vara en

bra tjej de där..

pussaaaar

2009-09-07 @ 22:46:39
Postat av: Anonym

Go on little girl, you are good.....

2009-09-08 @ 10:46:46
Postat av: Anonym

det som hände med denise kanske man inte vill ta upp, känsligt ämne och de som vet, vet, de som inte vet, vet inte.



hoppas du fortsätter blogga kim, variera lite med att skriva lite om mode, tips och skolan. ta gärna kort på din frukost, lunch, fika osv. blir roligare då :) du behöver ju inte ta med system kameran utan mobil kamera funkar? :) puss

2009-09-08 @ 16:23:15
Postat av: Anonym

hur ska man komma över kärleken? killen med stort K. han som var helt underbar och berätta hur mycket han älskade dig. helt plötsligt vänder han bara ryggen till sig och beter sig som ett svin.



kan du inte skriva ett svar på tal eller något? du skrev något om någon kille du föll för men att de inte blev mer än så. men hur kan man bara glömma de? eller han? skulle tyvka de va jätte kul om du skrev ett "svar på tal" eller något .. :)

2009-09-10 @ 23:22:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0