Cause i wan't to

Klädsel
Vad har du på dig idag:
Sammets fodral.
Vad använder du just nu för skor: Inga på mig just nu, men tidigare idag hade jag mina kängor på mig.
Favoritfärg på kläder: Svart och grått tror jag.

Senaste person som
Sov i din säng:
Jag
Du pratade med: mamma.
Du delade en drink med: hmm dunno.
Du gick på bio med: Markus tror jag.
Du gick på stan med: Om man tänker vid skolan så var det tjejerna från klassen.
Skällde på dig: Mamma, för att jag tydligen var otrevlig när jag sa att jag inte tycker om köttfärsås.

Senaste
Låt du hörde:
Nån med Michael jackson på gymmet.
Film du såg: Kommer fan inte ihåg. Johan falk kanske.
Mat du åt: Ris och kyckling på Maci café.
Kram: Min voveeee.
Puss: hmm. Min vove försökte pussa mig. haha.
Fest: Lördags.
Känslan: trötthet.
Ilska: Ilska och ilska, men när mamma sa att hon skulle göra köttfärsås. haha.
Resa: Kanske inte riktigt var en resa, men senast jag var från stockholm var i somras i Dalarna.
Glädje: Var glad i skolan:)
Dröm: Håller mina drömmar lite hemliga.
Boken du läste: Ljudet av ditt hjärta.
Personen du träffade: mamma.
Personen du pratade i telefon med: Försökte ringa Anso, hennes mobil var av..
Personen du fick sms av: orkar inte kolla.
Gången du åt en 7-eleven korv: Några dagar sen. Big bite for life. haha.
Gången du var utomhus: halvtimma sen kanske.
Gången du sov: Imorse på tåget.
Gången hela din familj åt middag tillsammans: Flera år sen exakt hela familjen gjorde det. Mamma och pappa bor ju inte ihop.
Saken du köpte:
Brownie.........

Om dig

Namn: Kim
Ålder: 16
Smeknamn: Kimpa, Kimmie, Kimza osv.
Syskon: Två äldre systrar.
Sysselsättning: Livin for the weekends. Typ.
Bra egenskaper: Knäpp. Halvgalen. Snäll.
Dåliga egenskaper: Kanske pratar lite för mycket ibland. Fråga Annie.
Linje/klass: Mpj09A, media/journalistik linje.
Hårfärg: Brunt.
Ögonfärg: Blå-
Skostorlek: Mina fötter har krympt. Har nu ungefär 38,5!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0