Hejj

Ja, verkligen förlåt för att jag inte skrev igår :|
jag är dålig på det här, men jag hade faktist tänkt skriva, men det hände en sak så jag stängde av datorn snabbt.
Igår, jo igår, då var jag i stan med Määx, och ÄNTLIGEN köpte jag jackan, det blev en grön tillsist, är superdupernöjd! Skit trevligt igår faktist, max prövade lite kläder också.
Herregud, jag är så trött att jag är påväg att dö. Jag har ju haft prao idag i Tullinge, på ett lågstadie. Ni kan ju tänka er, barn som skriker, vill hålla i handen, hela tiden, inte en sekund lugn och ro. Dom tjatar om vem som ska få sitta brevid mig hela tiden.. Men en sak är jag lite stolt över. Min granne Axel praoade dära förra veckan, och barnen säger hela tiden "varför är du snällare än Axel?" och "Du är vell inte en sån där tråkig praoare som axel?" haha.
Jag kan erkänna att jag kände press från början, då lärare sa i skolan "hoppas du är lika bra med barnen som axel", men jag har då hört lite mer av barnen än från lärarna om hur Axel var.. hah. INTE BRA..
aja skitsaammma, men ja, nu ska jag stå ut med dom ngra dagar till bara, jag klarar mig nog. Jag måste ju erkänna att dom faktist var lite gulliga, men gaaah, en tjej tog sönder mitt linne :O, hon sköt lera på det, dääääämp!!
Just nu sitter jag och kollar på ngn film med Demi more! fattar noll :)<33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0